سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

با سلام و خدا قوت

 

1-در صورت نداشتن وبلاگ وبلاگی باز کنید و حتما در آدرس وبلاگ این لفظ باشد (ashura)

مثلا ashura 110 , ashura-iran95

 و یا هر چیز دیگری که نام و دامنه مربوطه در سرویس مورد نظر شما آزاد بود .

 

2-طبقه بندی، کلمات کلیدی ، برچسب ها و تگ ها و  همه همه  جای خالی هایی که در  بخش ارسال مطلب برای شما وجود دارد باید با لفظ ashura و یا تگ ها مربوطه که ما در همین  وبلاگ در بخش تگ ها قرار دادیم  پر شود...

ممکن است در برچسبی و یا کلمات کلیدی شما نتوانید بیش از 10 کلمه اضافه کنید . اشکالی ندارد ...  تگ ها را کپی نمایید و  هرچقدر بنا بر قوانین سیستم وبلاگ دهیتان حذف شد اشکالی ندارد .

 

3-عنوان تان حتما ashura داشته باشد.

4-در وبلاگ می توانید با مراجعه به گروه جهادعاشورایی در سایت افسران جنگ نرم به دنبال محتوا و مطالب مرتبط با مسئله عاشورا بگردید و از آن استفاده کنید و یا به سایت های دیگر مراجعه کنید .

5-در انتهای هر مطلب شما حتما تگ ها را مجدد کپی کنید .

6-تبادل لینک از مهم ترین  کارهاست .

اینکه با وبلاگ های دیگر در ارتباط باشید و نظر و پیام دهید و تبادل لینک کنید تا آنها نیز از وبلاگ شما بازدید کنند.

 

7-سعی کنید جز باز کردن وبلاگ در نتایج موتور جستجو ها جستجو کنید و نتایج مشابه رو که مطابق با قوانین و تذکرات و شرایطی که در بخش  بازدیدکنندگان و جستجو گران  در همین وبلاگ  قرار داده شده  بازدید کنید .

 

8-در صورت  پرسش انتقاد و پیشنهاد حتما ما را مطلع سازید .

 

با تشکر

 

در وبلاگتان در طبقه بندی موضوع عنوانی با نام ashura اضافه کنید و بعد تصاویر و مطالب سایت افسران رو  در وبلاگتان با همان برچسب و. موضوعی که در طبقه بندی نوشتید (ashura) انتشار بدید .
در  پایان هر پست و نوشته یی که برای ارسال اماده شده تگ های مربوط  رو که در همین وبلاگ هم قرار گرفته کپی کنید و در زیر  پست هاتون درج کنید .
از طرفی در گوگل وارد بشید و با توجه به  تذکراتی که در همین وبلاگ در بخش بازدید کنندگان و جستجو گران قرار دادیم شروع به بازدید از صفحات کنید .





دوشنبه 94 شهریور 16 | نظر